dinsdag 28 augustus 2007

Slapen in de bench

Gisteravond weer kraam visite gehad van Ton en Ina.
Nu lekkere snoepjes gekregen. Nadat de visite weg was nog even lekker uit geweest met baasje.
Tot onze verbazing ging Sjors naderhand in zijn bench liggen en wou er niet meer uit.
Dus wij naar bed en Sjors in de bench. ( deur op kier )
Vanmorgen om 5:00 wakker geworden en enigszins onrustig omdat ik Sjors de nacht niet had gehoord.
Tegen zessen hoorde ik voor het eerst iets gepiep van beneden. Na douchen, aankleden en koffie zetten Sjors uit de bench gehaald. Deze was mooi droog en schoon.
Lekker gewandeld in het park bij opkomende zon en het was helemaal niet koud.
Het was 28 augustus en de kinderen waren vrij. Vrouwtje en de kinderen zijn samen met Sjors weg geweest.
Ze hebben er een gezellige dag van gemaakt en Sjors had weer veel aandacht in de stad.
Sjors eet vandaag eigenlijk voor het eerst echt goed. 3x volledige portie en wat eruit komt is ook weer goed.
Dus een vrolijke Sjors die lekker ligt te spelen in de tuin als ik thuis kom.



1 opmerking:

Anoniem zei

Sjors jochie, je bent een TOPPERTJE. enne baasjes, jullie net zo goed natuurlijk, alleen met heel veel geduld en aandacht bereik je zoiets (heb ik niet dat geduld!!!) jullie doen het werkelijk geweldig.

enne het eten, misschien wachtte sjors juist op een beetje minder benauwd weer, het eten gaat mij zo ook een stuk beter af (kan me beter aan mijn dieet houden)

ook hier was er iemand vrij ivm het gedoe in de stad, voor dit mannetje hoeft het niet zo zeer, hij was liever naar school gegaan, al hoorde ik dat er toch ook nog genoeg scholen waren die niet de deuren gesloten had.
hoer begint het ritme van het naar school gaan weer een beetje te komen al moet ik zeggen dat ik al uit kijk naar de herfst vakantie, lekker allemaal weer samen zijn...

sjors, slaap lekker in je hokje en maak er wat van, baas(jes) succes deze week met de cursus