donderdag 9 augustus 2007

Sjors verteld

Gisteren heb ik bij mijn baasje in een mandje op de fiets gezeten.
We zijn naar de stad geweest. In het begin vond ik het best spannend op de fiets.
Maar later heb ik lekker met mijn kop op de rand gekeken naar alles wat voorbij kwam.
In de stad was het druk met veel mensen, andere hondjes en van die grote dingen die lawaai maken bussen zei mijn baasje. Die waren nog wel een beetje eng. Ook waren er veel mensen die even bij mij moesten kijken of aaien. Hier ben ik natuurlijk helemaal niet vies van.
Met mijn baasjes gaat het ook goed. Ik mag graag spelen met mijn kleine baasjes en uitgelaten worden.
Ik durf nog niet zo ver van huis maar het wordt wel steeds leuker.
Gisteravond nog visite van Opa en Oma en vanmiddag komt andere Oma met Romy en Pauw de hond.
Eens kijken hoe dat gaat. Met Ray de poes gaat het langzaam beter. Ik wil steeds spelen maar Ray begrijpt het niet.
Zo nu eerst even weer slapen en dan mag ik daarna weer naar buiten en spelen met de baasjes.




groetjes Sjors.






Geen opmerkingen: