zondag 19 augustus 2007

Nienoord

Vandaag ben ik wéér weg geweest.
Ben géén dag thuis, alleen die ouwe kat van 14 mag alleen thuis blijven. Vanmorgen wel eerst lekker gewandeld en daarna in de tuin geluierd. Maar vanmiddag weer in de auto.
Wel eerst lekker wandelen van Midwolda naar Nienoord.
Daarna in Nienoord weer in de buggy, terwijl er allemaal spelende kinderen en geitjes waren.
Mijn baasje zij dat ik er eigenlijk niet in mocht.
Die stoomtreinen maken soms wel in één keer een sissend lawaai.
Daar ben ik best een beetje bang voor . Gingen ze daar ook nog patat eten en wat kreeg ik brokjes!
Nou wat dacht je, ik heb lekker niets gegeten! Moest ik daarna ook nog terug lopen voor straf.
Wat een dag ben blij dat de vakantie is afgelopen.
Misschien krijg ik dan eindelijk een beetje rust.



pootje Sjors.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Fam Hendriks.

Leuk hond hebben jullie, toch zeker geen JackRusell?

Nog een dagje en dan mag Jan weer naar het MZ.

Ik zie je daar.

Gr Bert Klok